domingo, 27 de enero de 2008

ESTRELLA DE MAR

13 comentarios:

SúS dijo...

Ita, m'agraden molt aquest tipus de fotos!!
Per cert, enhorabona per la foto del diari Menorca!!!
Salut,

jan desplá dijo...

como dice sus: me gusta mucho (la foto digo).. veo un cierto cambio de procesado ;-)

ah, otra cosa con lo del rss... aún no he conseguido averiguar realmente como funciona eso ni donde se pone así que no te podré ayudar

besos

Luis AMeller dijo...

Me gusta mucho la definición y los colores además del título, buena foto.

Anónimo dijo...

M'ha fet gràcia, he obert el blog i he vist el títol de la foto i la imatge s'ha anat carregant poc a poc, primer la mar, després les roques i al final L'ESTRELLA, ja ja ja....m'agrada molt, molt, molt!
Enhorabona per la foto del diari i bona tria del poema (ara sé que era el que tenieu entre mans, je, je, je). Besos

Anónimo dijo...

jajaja, he vist el titol a Illencs i m'esperava trobar això, una estrella de mar... com ets!.

M'agrada molt la foto, el titol i el processat, ets una craka (feminicemos los adjetivos!!) jeje.

Petons.

Conso Triay Coll dijo...

Títol molt encertat.

Fran González dijo...

Veo que has desatado toda tu creatividad, estás a tope!! Me gusta mucho lo que estás posteando ultimamente... Este título es genial!
saludos

Angel Gomila dijo...

Qué be ITA, molt aguda!

Pedro dijo...

buena vista y buena imaginación. tus últimas fotos me gustaron. saludos

fotosbrujas dijo...

Yo que tu me ponia en contacto con los de la marca de la cerveza y les vendia la foto seguro que la compran, me encanta el contraste
saludos brujos

Kepa dijo...

La composición/título es genia, pero donde esté una Voll Damm....jejeje

Catx dijo...

Holas Ita. M'agrada com has tractat sa foto i sobre tot es titol q li has pusat jejeje ens veim :)

Moises dijo...

ENHORABONA PER SA FOTO (TITOL E IMATGE), I TAMBE PER SA PUBLICACIO D'ES DIARI MENORCA

Datos personales

PHOTOBLOGGERS DE MENORCA

ILLENC

illencs.com