domingo, 6 de enero de 2008

Frontissa de barrera menorquina

Frontissa de barrera menorquina

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Sembla la mateixa llenya que la meva foto del diari... no serà de la mateixa tanca, estavem juntes a Algendar, recordes?.

Qué ve que t'han quedat les textures del ferro i la llenya, és perfecta.

Petons.

Fran González dijo...

Muy buenas estas fotos de pequeños detalles... que se convierten en grandes fotos!!
besos

Al dijo...

Muy bonita esta aproximación...
Besos.

Kepa dijo...

ciertamiente os envidio a aquellos que sabeis captar esas pequeñas cosas que para la mayoria (y me incluyo) pasan inadvertidas

Besos

Conso Triay Coll dijo...

hola,fa poc més d'un mes que vaig fer un blog de fotos(http://consuelo-sesfotosquemagraden.blogspot.com/), acab de posar-hi una foto de unes barreres..., així que si vols fer-me una visita...
M'agrada passejar per es teu blog,tens unes fotos molt guapes i amb missatge.
Me deixes que posi es teu enllaç a sa meva web?
Consuelo

Jordi dijo...

Bona captura, m'agraden les barreres de Menorca,son molt de la terra, salutacions

Cristina dijo...

Hola Ita!!!Com anam?pues moltes gràcies, sa veritat és que no m'ho esperava gens, ni m'en enrecordava, però bonu aquí està. Sa foto guanyadora ja la tenia penjada. Sa foto és aquella que com a títol posa "ferro", que és una mà cremant una ferradura amb foc.
Aquesta foto teva m'agrada molt, molt.
Pues ja anirem xerrant per aquí, una besadaa!!!

Anónimo dijo...

Me encanta esta imagen. El paso del tiempo, las texturas y los colores... Me parece una buena toma.
Saludos, Mariana C.

Datos personales

PHOTOBLOGGERS DE MENORCA

ILLENC

illencs.com