jueves, 10 de enero de 2008

Pont d'en Gil

Pont d'en Gil

20 comentarios:

Catx dijo...

Ep Ita! aquet tros de costa de Menorca m'encanta, acantilats impresionants i sobre tot aquet "pont" :)

Per cert... allò del fons, es Mallorca????

ITA dijo...

A jo també m'agrada molt, però sempre que hi vaig, està a contrallum.
Si es Mallorca, també surten una mica a s'esquerra de se foto. M'ha fet il·lusió es teu comentari

Carol López dijo...

Bravo Ita, hem sorprenen dia a dia ses teves fotos, disfrut de entrar a nes teu blog per veure aquestes maravelles.
Segueix com fins ara perque en volem mes!!! :D

Anónimo dijo...

Hola SeñorITA !!como va todo?,a mi estos vascos me van a matar , menos mal que ya me voy en una semana...que brutos son...me gusta mucho la foto de cauen , cauen y la de los guantes.
Muchos besos!!!

Anónimo dijo...

Una fotografia realment impactant visualment, m'agrada moltíssim el resultat que has obtingut.
Una salutació.

Al dijo...

Osti!, ¡¡¡la puerta al horizonte!!!, que bien!!!.

Anónimo dijo...

Preciosa foto, me encanta tu blog, enhorabuena.

Conso Triay Coll dijo...

M'encanta aquest contrallum!!
Salutacions!

Catx dijo...

Ita dijo:
"Si es Mallorca, també surten una mica a s'esquerra de se foto"

WOW!! es q es veu com si fos aquí al costat, una visibilitat impresionant. Els meus sogres viuen a Cala Blanca i ses postes d sol son magnifiques, sobre tot quan es sol es posa darrera Mallorca, pero amb aquesta visibilitat... no ho havia vist mai!

Ens veim Ita!! ;)

Unknown dijo...

Bones vistes desde aqui, eh?! Molt guapa sa foto. Somriures

Anónimo dijo...

Boníssimes aquestes fotos. Impressionants!!

Marcel.la dijo...

Preciosa fotografia el contrast de colo m'encanta

Fran González dijo...

El puente este a contraluz, te ha quedado muy chulo... y el detalle de Mallorca, al fondo con las nubes, enriquece más la foto aún...
Estás que te sales, Ita!!!

Rui Caetano dijo...

luz a penetrar pela enseada é de uma beleza original e natural.

Angel Gomila dijo...

quins puestos més xulus que hi ha per l'oeste! jeje

Jordi dijo...

Menorca es una illa que no conec, però, les teves imatges em fan les dents llargues, una abraçada.

RUBEN-ENFOKME dijo...

Bonito contraluz con una composicion muy chula, saludos

Tòfol Pons dijo...

Ei! No tenc paraules! Es com un ángel que entra a Menorca per la porta gran! I tu eres allà! Preciosa!!!

Kepa dijo...

eso está en Menorca!!! tengo que volver a la isla cuanto antes

J.Pujol dijo...

Puente hacia Mallorca....buena luz

Datos personales

PHOTOBLOGGERS DE MENORCA

ILLENC

illencs.com