sábado, 2 de febrero de 2008

FUM NO

Fum no
Cent pedalades fan un cami
Deu mil són un viatge
Un milió potser una vida
He arribat aquí i he fermat
la bicicleta al fanal T’esper

Passejant un s’adona de les coses petites que fan la vida, d'uns que lluiten per una vida sense fums i altres que passen de tot... La vaig veure fermada a un fanal, era la velo que en Quitalomalo va pintar, quan ell encara no sabia que ho era (Tòfol). Vaig començar a fer-li fotos, aquí en teniu una. És una velo que conta una història, i d'ella ha sortit un poema que en Biel ens ha regalat. Dedicada a tu , Quitalomalo i a ell...

10 comentarios:

Marcel.la dijo...

Preciosa fotografia. El balanc i negre en resalta la seva maestuositat amb uns versos fins peró reivindicatius molt aconseguit.

Gloria Álvarez dijo...

Por fin te has decidido a ponerla, ya era hora. ¡Qué diferente se ve! muy buena Ita.

Petons.

Tòfol Pons dijo...

QUITA LO MALO!!!!!

Biel Pons dijo...

Bon blanc i negre, m´agrada, bona definició i ben controlad s´enfocament, acompanyat de unes paraules precioses.

francesc de borja dijo...

molt bé!!

Anónimo dijo...

Ita perdona el súper retard, i enhorabona per la publicació... M'agrada molt! El diumenge la vaig estar esperant, però consultar internet ja va ser més difícil... Fins prest

Joan Martinez Bosch dijo...

La foto és molt bona... i la propietària de la velo n'està encantada de fer camí a pedalades.

Anónimo dijo...

M'encanta el teu treball. Una realització impecable. Un bufo d'aire pur des de tot punt de vista...

Anónimo dijo...

Bonu ita! veig que vas fent molt bones fotos :D, millorant dia a dia, com toca!. Com es nota que tens unes quantes hores de laboratori b/n a s'esquena, jeje, es b/n te quden molt be, aquesta m'agrada molt. Salutacions!

Mar dijo...

Hola Ita! som na Mar, m'estic posant al dia amb a� dels blogs, i realment estic al.lucinada amb les vostres fotos! m'encanta aquesta i va perfecte amb s'escrit...
salutacions1
mar

Datos personales

PHOTOBLOGGERS DE MENORCA

ILLENC

illencs.com