miércoles, 5 de diciembre de 2007

Ita_011107_0100

TORRADA

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Ufff, quina ganaaaa
Jo es que esguany ni els he provat.
nyam nyam.

Marcel.la dijo...

Magnifica col.lecció de fotografies. Felicitats pel blog et seguiré visitant.

Carol López dijo...

Oh,Ita, quina gana que fa açó...
Te ha quedat perfecte, sembla que es pogui sentir s'olor i tot.
Una abraçada.

Fran González dijo...

Y de repente... una torrada!! jajaja si es que eres lo más chula que hay!!
Una torrada que con solo verla, alimenta!
besos!

Esteve Gallardo dijo...

ESTAS ULTIMAS FOTOS ME HAN DEJADO CON UN SABOR FANTASTICO
OJALA PUEDA VER ALGUN DIA Y POR MI OBJETIVOS ESTA CLARIDAD DE MOMENTOS E IMAGENES

Anónimo dijo...

Hola Ita
Amb aquesta foto s'ensuma l'oloreta.....jo igual que en Jaume, enguany encara no els he provat!! quina gana!

Gloria Álvarez dijo...

Toma ja ella que xula!!

Bona, bona... tot, la foto y la torrada... ja podries haver convidat ehh... Jo només per no fer-los nets no en faig, em molesta molt la terra.

Petonets.

fotosbrujas dijo...

¡¡Pedazo de banquete de n´sicalos eh?
buen momento, saludos de fotos brujas

Catx dijo...

wep!!! que rulin jejeje bona foto i bona torrada!!! ;)

Anónimo dijo...

Holaaaaa!!!Jo tamb� t'afageixo a la meva llista. Les teves fotos tamb� m'han agradat molt, en especial aquesta la trob molt interessant!Sup�s que tamb� perqu� m'encanten els esclata-sangs!!Esteim en contacte per aqu�. Salud

Luis F. dijo...

Sabrosa imagen, muy bien captado el momento.

Datos personales

PHOTOBLOGGERS DE MENORCA

ILLENC

illencs.com