viernes, 2 de noviembre de 2007

FARO NATI

9 comentarios:

Eric dijo...

Qué bonitos tonos de atardecer Ita. Me ha encantado la suavidad y calidez que transmite esta fotografia.
Un abrazo,
ERIC

Esteve Gallardo dijo...

MOLT BONA ITA
ME ALEGRO DE CONOCERTE PERSONALMENTE AYER Y TAMBIEN A TODOS LOS DEMAS, FUE UN BUEN MOMENTO HABLANDO DE NUESTRO HOBBY, GRACIAS POR TUS VISITAS Y TAMBIEN POR TUS COMENTARIOS, UN ABRAZO.

www.photo-effe.com dijo...

una immagine molto calda di questo faro. La luce del cielo è meravigliosa

Paco dijo...

la luz de la tarde es perfecta... y esas nubes rojas sobre el azul mortecino son la guinda de la foto...

saludos

Fran González dijo...

Me gusta Ita! a ver si nos deleitas más a menudo con tus fotos... que ya tenía ganas de ver más fotos tuyas!! jejej
Saludos!!

Angel Gomila dijo...

que buena ita! los tonos muy acertados, la luz lo vale, pero me gusta mucho el encuadre, a veces no es tan facil sacarles el lado bueno..

felicidades!

Al dijo...

Muy bonita!!.

Anónimo dijo...

Quina cosa tenen els fars que ens captiven, al menys a mi. I amb aquesta llum, perfecta. Jo encara no he pogut veure les meves fotos, vaig arribar ahir molt tard i molt cansada. Matí excursió per nord i tarda d'avió amb "delayed" (la mare que els...)...

Ja t'enviarè les fotos que sortiu vosaltres.

Petons grossos.

Glória
pd. veig que ha hagut moguda al foro aquests dies i jo allà i sense enterar-me de res, joíos.... No ho tinc molt clar jo tot això, aquestes coses virtuals no solen funcionar a la llarga o només penquen uns quants... ara si hi ha un bar ja és una altra cosa, jeje. Però jo estic molt lluny per fer res en conjunt. En fin, estarè a la guait, ja veurem, no dic res que desprès en critiquen per quisquillosa.

Anónimo dijo...

Com be diu na Glòria els fars tenen una cosa especial, que amb aquesta foto has sabut resaltar a la perfecció, una calidesa especial...

Datos personales

PHOTOBLOGGERS DE MENORCA

ILLENC

illencs.com