miércoles, 26 de septiembre de 2007

I M'ENTRES S'ESCOLTA UN POEMA D'IGNASI CANYARDET

12 comentarios:

ITA dijo...

Els poemes d’Ignasi Canyardet els trobareu a Illanvers.cat y si aneu a http://poriola.aminus3.com/ (Diana’s photoblog) veureu ses fotos de na Diana.

Anónimo dijo...

Gràcies per la promoció, Ita. Una salutació ben forta dels tres, n'Ignasi Canyardet, na Diana i n'Abril.

Anónimo dijo...

Molt xula.

Carol López dijo...

Hola Ita, molt xula sa foto, i molt simpática.
Ademés tenc es gust de coneixer a ses protagonistes.
Una abraçada a totes.

Angel Gomila dijo...

Sí, ja veig que teníes mono sí, però lo més important es que estigueu bé i a casa.

Una abraçada!

fotosbrujas dijo...

El tratamiento le da un ligero tono vintage, la composición con la atención del pequeño es auténtica con el desenfoque del primer plano. Saludos brujos

mgo dijo...

bona imatge i molt entranyable, salut

Esteve Gallardo dijo...

MOLT BONA, ME AGRADA SA CARETA DE SA FIETA, UNA ABRASADA

Fran González dijo...

Muy buena ita! y... sí! claro que echaba de menos tus comentarios! que siempre me animan!!!
saludos!!!!

David dijo...

Gracias Ita por tus visitas eres un "SOL", te agradezco sinceramente tus comentarios.
Muchos besos.
Buena "LUZ".

Gloria Álvarez dijo...

Al fin has arrancado...y cómo! tant de temps aturada, m'agraden totes. Tot això es amb l'analògica?... a mi me donen ganes de tornar-la a agafar però em fa mandra esperar a veure-les, escanejarles, etc... però estic segura que cap digital podrá superar mai a una bona analògica. Tinc amics fotografs profesionals que encara la fan servir.

Molts petons guapa. Et trucarè, estic liada, avui convidats i saps... desde que he tornat de Cuba estic de bajón i no tinc gaire ganes de parlar amb ningú, disculpa.

RUBEN-ENFOKME dijo...

Una foto preciosa con una composicion genial. Saludos

Datos personales

PHOTOBLOGGERS DE MENORCA

ILLENC

illencs.com